Dumma pappa:'(

Han kollar på house vilket är helt okej...
Men jag vill ju se The Voice!!!!! Men pappa vägrar byta-.-
Ajah.. får väl kolla sen när house är slut??;) De är ju lördag imorgon så då äre ju lugnt:D
-
Ajah.. iaf.
Idag mådde jag sjukt ila efter Lunchen:(
Jag tog tre köttbullar och lite spaghetti med ketschup.. efter det tog jag två små bitar kladdkaka och lite grädde.. sen åta jag inge mer fören klockar var typ 5 på kvällen!!:O
Men jag har iaf bakat och jaghar inte mått illa ngt mer:D
Men jag fick ingen tårta idag:( eller jag tog ingen för att jag mådde så sjuuuukt illa:S
När jag såg alla andra äta tårta i skolan så höll jag på att spyyyy!!:(
Inte så kul??;/
Men jag ska väl snart gå ut ed vovvis och imorgon blir det att dra upp till månsan med karro om det är fint väder så får hon åka skrillor(skridskor) och jag går med Nalle man<3<3
Men bara om det är hyfsat varmt och soooool:D
nu ska jag gå in på fB OCH KOLLA RUNT LITE SÅ PUSSI;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0