Ska fixa mig snart...

Det blir att duscha efter en jobbig och kall dag i stllet:)
Jag red Charm, vi hoppa och de gick väl sådär. Han va lite tjesig i munnen men jag hade glömt att spänna en rem under käken som satt fast i bettet så det var nog därför??:O
Iaf.. han va fånig och feg idag när vi hoppa och se höll jag på att ramla av.. jag vart så sur på honom att jag tröck till i magen på han ch då fölg han upp i luften i ett bocksprång och jag flög ur saden ashögt typ;)
Ajah.. kallt vare-.-
-
imorrn ska jag ju till borlnge med skolan och min bikina har nt kommit:'( *sad face*
så suuur!!! ville ju ha min nya bikini:O
så ser den ut...:D
men jag ville ju att alla andra kläder jag beställt också ska komma ofc men jag vill ha min bikiniiiii!!!! aaaah!!
-
nu ska j ga duscha sen blire att packa så att jag nt behöver gå upp så tidigt:D får lägga fram kläder idag-.-
hehe^^
har lite bilder men orkar nt ladda pp dom så ni ffår dom imorrn:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0