Ute på hal is??:)

Idag var jag och karro på långpromenad på isen vid månsan:)
Asså vi hade med oss Nalle, hon åkte skridskor, lika så jag i början.. Men mina skridskor är lite för små så jag byte till skor sen efter ett tag:)
vi var ute i ca. en timme...;)
-
Mamma skjussade pappa och hans kompisar till Alanda idag och på vägen hem så handlade hon pizza(grandiosa frys pizza), godis till karro, chips och cola:D
Snäll mammi:D<3
-
Har pluggat och det blir att plugga mer imorgon-.-
Jag har ju lixom 2 prov på Måndag:'( Not so fun??-.-
-
Kollar på Icarly nu och äter pizza med lillsyrran^^
-
Ja, vet inte mer vad jag ska skriva med jag håller på med en design till issa är klar med den hon gör t mig:D
-
Iaf.. här är hennes blogg-->Brudarnaistallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0